Sunday, March 21, 2010


INGINKAN KULIT WAJAH YANG LICIN,CERAH DAN BEBAS DARI MASALAH PIGMENTASI???

CUBA LAH PRODUK YANG SEDANG HANGAT DIPERKATAN DAN TERBUKTI BERKESAN DENGAN HARGA BERPATUTAN!!!


‘Angerik Pesona’ merupakan set penjagaan kulit wajah yang terjamin kualitinya dan selamat digunakan.Diformulasikan hasil daripada teknologi tinggi setaraf dengan produk Internasional..Tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya seperti Hidrokinon dan Merkuri..
Rumusan berasaskan AHA’s yang diperakui oleh pakar kosmetik dunia bahawa rumusan ini sangat baik untuk pemulihan kulit wajah..Membekalkan zat-zat yang diperlukan untuk kulit kelihatan halus,anjal,sekata dan mengurangi bintik-bintik hitam di wajah..

Penggunaan yang teratur dan berterusan dapat membantu:

Menanggalkan sel-sel mati dari berkumpul di kulit wajah yang boleh menyebabkan kulit kelihatan kusam.
Membantu mengecilkan liang-liang roma supaya kulit wajah kelihatan halus dan sekata.
Mengurangi bekas-bekas jerawat dan bintik-bintik hitam ataupun pigmentasi.
Menggalakan proses pencerahan serta melambatkan proses penuaan kulit wajah.
mengurangi garis-garis halus dan kedutan.

0 comments:

Pengedar-pengedar di seluruh Malaysia

Kuala lumpur-Emi Q Bty World(019.3999969/03.21646400) Selangor-Pn.Rahmah (012.6095159) Amy Fatimah D Beauty(019.3768004) N.Sembilan-Pn Linda (019.6837500) Perak-Cik Zazarina (019.5644799) Pahang-Pn.Hamidah (019.9588985) Pn.Fuziah (014.8277839) Terengganu-Pn.Fauziah (019.9276313) P.Pinang-Pn.Salmah (012.4218179) Perlis-Pn.Noriza (013.4374455) Sarawak-Al-Wahida Cosmetic (013.8338604) Sabah-Pn.Rohani (019.8991003) Melaka-Leez Beauty House (013.6533395)

Kosmetik Anggerik Pesona - Latar Belakang

Seri Pesona Beauty House telah ditubuhkan pada tahun 2006. Pada permulaannya,syarikat ini hanya menjalankan perniaagaan seperti perkhidmatan rawatan wajah(facial) dan menjadi wakil penjual produk-produk kosmetik tempatan pelbagai jenama.



Pada sekitar awal 2007,pihak syarikat telah mengambil kata putus untuk mempunyai produk rangkaian penjagaan wajah dibawah jenama syarikat sendiri berdasarkan permintaan barangan kosmetik yang begitu tinggi pada pasaran masa kini. Setelah hampir setahun menjalankan kajian dengan bersungguh-sungguh bagi menghasilkan bahan-bahan yang terbaik dan bermutu tinggi,akhir nya produk syarikat ini telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia yang ia terjamin selamat digunakan.



Produk-produk yang dikeluarkan terdiri daripada Cleansing Gel & Scrub,UV Sunblock & Vitamin C, Enzyme Night Cream,Whitening Toner,Laser Cream dan Eye Gel yang berasaskan AHA’s mula dipasarkan di seluruh Semenanjung Malaysia,Sabah,Sarawak dan Brunei pada 11 Julai 2008 di bawah jenama Anggerik Pesona yang telah diasaskan oleh Cik Noor’ Ain Aini Jamiah Bt Jalil selaku Pengurus Besar syarikat Seri Pesona Beauty house dan penceramah sambilan(motivator).



Berdasarkan minat yang begitu tinggi dalam bidang kecatikkan serta mempunyai pengalaman yang luas selama 10 tahun dalam bidang tersebut,Cik Ain percaya bahawa bidang ini memberi kepuasan kepada diri beliau apabila berjaya membantu pengguna-pengguna mengatasi masalah kulit wajah yang dihadapi oleh mereka terutama sekali masalah bintik-bintik hitam(pigmentasi) yang merupakan masalah paling utama bagi wanita-wanita di negara Asia selain daripada masalah jerawat dan kulit kusam.



Setelah hampir 2 tahun,produk penjagaan wajah Anggerik Pesona berada di pasaran,sambutan yang diterima amat menggalakkan dan sering menerima pujian daripada pengguna-pengguna yang telah mencuba. Setakat ini wakil-wakil penjual sedia ada produk Anggerik Pesona terdapat di negeri Melaka,Johor,Pahang,Terengganu,Sarawak,Labuan,Sabah dan Brunei. Pihak syarikat amat mengalu-alu kan kepada pengedar-pengedar yang berminat untuk menjadi wakil penjual produk Anggerik Pesona di kawasan mereka.



Di samping untuk membantu orang ramai mempunyai kulit wajah yang bersih,pihak syarikat menawarkan strategi sistem jualan yang mudah, belian yang rendah dan keuntungan yang tinggi,di mana telah banyak membantu orang ramai termasuk para pekerja dan suri rumahtangga menambahkan pendapatan mereka. Ini bersesuaian dengan matlamat utama syarikat Seri Pesona Beauty House iaitu untuk membantu orang ramai merubahkan mutu kehidupan dari segi penampilan mahupun pendapatan.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP